Pristatymo kaina skaičiuojama pagal Lietuvos Pašto įkainius. Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai MAMOO sandėlyje nėra reikiamų prekių, o klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu klientas sutinka, jog išimtinais ir "force major" atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, MAMOO įsipareigoja nedelsiant susisiekti su klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

  •  Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.

 Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais kliento pateiktais duomenimis, klientas neturi teisės reikšti MAMOO pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

  •  Prekės, užsakytos MAMOO internetinėje parduotuvėje, pristatomos Lietuvos Pašto tarnybomis. MAMOO visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl kliento kaltės arba nuo kliento priklausančių aplinkybių.

 Klientas privalo nedelsiant informuoti MAMOO elektroniniu paštu ar telefonu, jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.

  •  Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes klientui, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, MAMOO atleidžiamas nuo atsakomybės prieš klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime. Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes klientui, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, klientas privalo informuoti MAMOO el. laišku info@mamoo.lt ar telefonu  +370 (672) 07018 / +370 (641) 13112